hiss/diss

i brist på annat att skriva kör jag på en hissa & dissa grej.
börjar med dissa för att avsluta inlägget trevligt.

moa dissar;
- vinterkyla, känns inte helt underbart att förfrysa så fort man tar ett steg utanför dörren.
- förkylning, speciellt sånna här långvariga äckliga och allmänt störda. 
edit, - kyrkparken. vet inte varför men martina tyckte att jag kunde göra det.

moa hissar
;
- rött läppstift, hur snyggt liksom?
- lampan i vårat vardagsrum, vi tapetserar och har ställt in en jätte stark lampa. den är sjukt ful men oj så den värmer, känns som man är i spaninen när man står framför den.
- luciatåg. fyra ord, hur mysigt som helst!
- mig själv, bara för att dra upp självkänslan lite!

livet känns bra, finns inget mer att disa och listan skulle bli på tok för lång om jag skulle hissa allt jag ville. så detta får räcka. pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0