j u l l o v

yess, nu har man jullov då. känns fan underbart!
avslutningen var rätt dryg, började med att vi gjorde pärlkrokodil haha. det gick inte helt toppen bra.
sen fick vi äta korv, yeey.
därefter ljuspyssel, pimpade ett ljus på typ tio minuter. haha, sen skolkade vi. bUs!
själva avslutningen började med att luciakören, bland annat jag och felicia, sjöng två låtar. lasse deltog också med en riktig kraft i sången som gav mig både skrattanfall och hörselskada. sen uppträdde några elever också, sjukt duktiga säger jag bara!
samling i klassrummet, där betygen också delades ut. känns bra att mitt slitande med skolarbeten gett reultat, inget ig iallafall!
sedan åkte jag, lisa, felicia och martina ner till lisa där vi käkade pizza, kollade på film, åt en hel del popcorn och pratade. hade riktigt trevligt!
kom hem för ungeför en timma sen, ska försöka sova snart. kommer inte gå bra, är inte det minsta trött.
och förresten så har jag växtverk. det borde vara ett bra tecken, men nu är det så att värken (?) sitter i armen. har haft växtvärk i armen sen igår, ååh den kommer typ bli två meter lång. kul..
asså seriöst, här sitter jag och skriver om att min arm kommer bli två meter lång. hur normal kan man bli liksom?
okej, nu ska jag inte skriva mer ointressant här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0