lite spontant sådär

drar till martina och pluggar efter maten, känns gött eftersom jag inte träffat den tjejen sedan måndagen förra måndagen.
dagen har också varit bra, kan skriva om den i brist på annat att göra.
no- skulle skriva en reflektion med fakta och hur man såg på sex och sånt, normalt?
ea- skulle jobbat svenska, pratade istället.
matte- gjorde fel på ett tal, orkade inte fortsätta så jag var social med min klasskamrater.
lunch- satt typ 50 minuter i matan med lisa, trevligt det!
engelska- hörövning, gick hyfsat fail för mig med tanke på några respektlösa personer i klassen.
so- skulle läsa i en uråldrig bok, vi pratade istället. fick också reda på vilket betyg man har, o n ö j d !
fick sluta typ 40 minuter tidigare, vi är g33k så vi stannade på studiegården till kvart i fyra ungefär (?). måste bara säga att min och lisas humor är bäst, underbart!
drog hem och nu sitter jag och väntar på mat som aldrig blir klar!
ska väl fortsätta med det nu då, tjarå!

erkänn att jag skulle vara sjukt snygg som avatar gubbe?



haha, värsta minen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0