man behöver pauser för att orka fortsätta.

nu har jag tagit en paus från mitt arbete, det blir faktiskt en hel del pauser om jag ska vara ärlig..
och jag har som vanligt ingenting att skriva om, herregud.
haha, jag kan ju berätta en sak. jag har inte rört på mig någonting sen i lördags men jag har ändå ätit en massa. då borde man ju självklart gå upp i vikt men konstig som är så har jag gått ner istället, sjukt?
en till sak, jag har precis råkat dra av halva tånageln på ringtån. ser ganska ofräscht ut. jag känner mig ju väldigt fräsch jag också som skriver om sånt här. haha usch.
då kan ni få en fräsch bild som lättar upp det hela.

våran rumskompis i bryssel, söt va?



ni är inte ensamma, jag var också livrädd för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0