nästsistadagenpååret

vilken dag, vilken vän. när jag knallade på bussen och såg att martina satt brevid en söt gubbe i 70årsåldern med en haka som räckte ner till naveln nånstans fick jag bita mig i tungan för att inte ett asgarv skulle utbryta. när jag sedan satte mig på andra sidan gången och vi satt och smsade, haha oj det var roligt. satt med ett smile till örenen skulle jag tro. vi hoppade av i kp och gick upp till maxi, köpte en hel del godis. tog sedan bussen hem till mig, där vi kollade på camp rock 2 och svullade godis. nu har martina åkt och jag har blivit utskälld. trevlig dag.
nu får jag ta tag i mitt rum och röja upp, hörs sen om jag överlever.


bilden är tillägnad martina, jag vet att hon beundrar den.


Kommentarer
Postat av: Sara - Only me

sv. Kul att du e med snygging ;)

får önska dej lycka till och en toppen kväll :D<3

2010-12-30 @ 17:44:16
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: din älskade vän

haha cooling moa "kp" btw så hette gubben KG ;dd

2010-12-30 @ 20:02:14
URL: http://martinaspeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0