rubrik saknas

sitter och kollar på mtv, just nu är det alla som inte dansar är våldtäktsmän som spelas. dagen spenderas hemma i min ensamhet, datorn och tv;n för göra mig sällskap. har knarkat hostmedicin och alvedon, mysigt. mamma tycker synd om mig så hon drar och köper nya adidasbyxor till mig sen, hon är snäll. hon ska också hämta en bok på biblioteket om ted gärdestad, känns hyfsat segt att läsa. och helt rand0m så är det två veckor kvar till julavslutningen, hur härligt? och imorrn äre bara en vecka kvar till betygen sätts,  nervösare tjej! håller tummarna för att det ska gå bra och att jag hinner klart med fittsvenskan i tid, känns inte helt okej. på tal om inte helt okej så får jag inte gå på avslutningen på kyrkan idag, ååh det suger!
nu ska jag gå och ta en muffins som tröst, haha svull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0