tevefyranyheterna

hola,
me duele la cabeza y el cuello. so inte bien!
körde på lite svengspa (?) såhär på kvällskvisten. dagen har varit oerhört dryg, började lipa för jag inte kommer inte bli klar med svenskan. spräck en hel del blodkärl i mina ögon har jag också gjort, ser äckligt ut. blir ingen skolan imorrn heller, fan jag ville ju va med på elevens val! jag har även fått en tid till tandläkarn, 17 januari. sjukt att man ska behöva vänta mer än en månad för att kolla upp några tänder som har hamnat på sniskan. aja, bättre sent än aldrig. och jag måste bara få säga det här en gång till, snart är det julafton och det är så sjukt jävla otroligt härligt! okej, känns skönt att ha fått ut det igen.

hittade en gammal outfitbild, fyfan vad jag saknar tröjan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0