i'm bad, who's bad.

ojojoj, så jag har städat mitt rum! känner mig äckligt duktig, har plockat igenom min såkallade sladdlåda och smyckelådan. nu har jag ragit paus och kollar på skidskytte, härligt! jag har somvanligt inget att skriva, kan ju dra till med ännu en hissa/dissa lista haha.

moa dissar;
- söndagar, det är alltid slappa hemmadagar för mig. tråkigt men ändå rätt behövligt.
- parasiten i kranvattnet, kokat vatten är äckligt. 
- självmordsbombaren i sthlm, sjukt hemsk! men om man nu vill spränga sig själv kanske man kan välja en lite mer avskild plats än sthlms innerstad?

moa hissar;
- julen, det är helt klart vinterns höjdpunkt! sjukt mysig stämmning och allt, me lajk!
- drömmar, drömde en sjukt härlig dröm inatt. kommer dock inte alls ihåg vad den handlade om men den gjorde min dag ändå.
- torvallas julavslutning, pyssel, fika, pyssel, avslutning. tycker det är kanon mysigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0