there's always a reason to smile.

blev inget the hills tittande idag. istället bestämde jag och martina oss för att gå ut i det fina vädret (det som fanns när vi möttes), men innan planen sattes i verk var vi tvugna att först gå till hon för att hämta kamera och varmare kläder. inte nog med det, sen skulle vi till mig också så jag fick göra detsamma. vilket resulterade att solen gått ner innan vi kom ut och fotade. så vi gick ungefär 100 meter från mig, sen gick vi hem igen och kollade på camp rock. förjävla bra film det!
nu har jag cyklat lite, ska snart duscha och klockan nio blir det morden i midsomer. känns som en ganska bra kväll. dock så har jag oerhört ont i magen, jävla träningsvärk. kan inte ens gå upprätt, måste gå med kutrygg. härlig hållning jag kommer få efter det här! försökte träna bort den men klarade inte ens situp haha. får väl gå runt och bli plågad då, yeah.
nu ska jag hoppa in i duschen tror jag, höres!




bild från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0