jag är unik, precis som alla andra.

herregud, allt kommer på en gång!
imorrn börjar vi fixa väggarna i mitt rum, slipa och spackla och sånt. så jag fick fort som attan ta ner alla kort och affischer jag hade på väggarna. utan saker på väggarna känner jag min naken, rädd exposed.
och inte nog med det, jag drar ju till skara på söndag! har inte tänkt på det som en nära resa, alltså inte packat någonting! åh, jag har nästan lite panik. för imorrn kan man ju inte tänka på sånt? då äre party som gäller!
nejdå, blir en kväll med familjen haha.
imorrn blir det martina och elin på dagen, sen finmiddag med familjen och mys med dem och nedräkning till 2011. sen blir det väl att fälla några tårar för att detta året som varit underbart är slut. men 2011 ska bli minst lika bra!
jag gör nog som alla andra och kör en resumé på året som gått, kommer antagligen upp ikväll eller på lördag.
börjar med den nu, men först ska jag hämta min sjukt stora godispåse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0