varning för lååångt inlägg ;D

cha cha ;D

förlåt att jag inte skrev när jag kom hem från skara men pallade verkligen inte ;pp
så därför gör jag det nu ;)

mina dagar i skara såg ut så här;

måndag
tåget gick klockan sex på morgonen så jag gick upp halv fem typ ;oo
klockan tjugo över fem åkte jag, mamma och pappa till martina och hämtade hon, sen åkte vi till tågstationen.
när vi åkte tåg sov jag nästan hela tiden, fett skönt :')
när vi kom fram till sthlm gick vi till donken och åt, många läskiga fåglar där ;)
sen åkte vi till skövde och gick lite på stan där, orkade inte så länge för vi var fett trötta ;pp sen tog vi bussen till skara där kusin hanna, mormor och hannas kille fredrik hämtade oss ;D
när vi kom hem till mormor gjorde vi typ inget, om jag minns rätt?
dagen slutade med efterlängtad sömn.....

tisdag
jag vaknade typ elva av min snögga alarmsignal ;pp
när vi var klara åkte vi till lidköping och förväntade oss mycket shopping, men när vi kom fram så fanns det typ inga affärer ;oo
hahah, jag har varit där massa gånger innan men tydligen glömt att det var en håla, hihihi (;
men jag köpte iaf två bhar ;pp
sen åkte vi hem och kollade på top måådel ;D
hihih, sen på kvällen hade vi så sjuukt kul :'))
skolkatalogen och massor av smsande ;D
aja, sen somnade vi till slut :pp

onsdag
sov ganska länge tror jag, sen gick vi ut och gick i en timma ;oo
hahah, det är massor av fåglar i skara har jag och martina upptäckt ;D
när vi kom hem gjorde vi väl typ inget ;pp
sen kom pappa och alfred från torsby. då grattade vi pappa eftersom han fyllde år ((:
sen kollade vi såklart på top måådel ;D
efter det minns jag inte vad vi gjorde men sen somnade vi ;)

torsdag
gick upp tidigt eftersom vi skulle till gbg! ;D
lycka på hög nivå! :'D
hahah, när vi åkte dit sov jag hela tiden nästan. vaknade bara till en aning i alingsås och sen helt plötsligt var vi framme ;oo ;D
vi åkte till svea först, för er som inte vet och vill veta så är svea min pappas faster ;pp
hos svea fick vi massor av go saker, mackor med öl i (men jag fick veta att men inte kunde bli full och man åt många sånna mackor ;( ), massvis av kakor och sist men inte minst bakelase; rulltårta med en massa grädde ;pp
när vi hade varit där ett tag åkte vi ner till centrum för att shoppa. vi var där ett bra tag men jag hittade bara en tröjja ;ppp
när vi kom hem gjorde vi typ inget och sen somnade vi ;)

fredag
slapp dag förutom att jag och martina gick till ica munken och köpta typ elva kilo fågelmat till mormor så hon kan mata fåglarna ;pp
och så kollade vi på top måådel också ;D
just det, sen till middag åt vi kina mat / pizza :D
självklart tog jag kina mat, friterade räkor :')
det var väl det vi gjorde typ ;pp

lördag
dags för hemfärd, gick upp halv sju och sen åkte vi klockan åtta (:
sov typ hela vägen så det finns ju inte så mycket att säga om den ;pp
vi stannade i mora och åt på donken (:
sen när vi kom hem åkte vi till martina och lämnade hon sen åkte vi hem till oss :)


restan av lördagen läste jag typ bara, twilight i mitt hjärta (L)
söndagen spenderades också med boken typ ;pp

och odag började ju skolan igen ;(
kul att träffa alla (nästan) iaf ;pp
riktigt mycket skratt idag :')
efter skolan lagade jag mat och sen bakade jag bullar ;oo
så nu sitter jag och svullar bullar :')

men ojj vilket långt inlägg detta blev då ;oo
hahah, detta var lungt det längsta ;p

men nu vill jag inte skriva mer ;))

puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0