borta bra, men hemma bäst

hej alla söta :)

ja, nu har jag kommit hem :)
eller klockan fyra rättare sagt*
kan berätta lite kort om mina dagar i skara ;)

tisdag
åkte bil hela dagen, kul

onsdag
göteborg :')
hahah, mamma körde fel men det var kul med lite sightseeng
vi lämpade av mormor hos nån klinik och jag och mamma knallade runt lite,
ytterst trevligt :')
stannade även på allum på hemvägen, fick med mig två linnen och en kjol (!) hem, och ett glatt humör (a'

torsdag
vara, morfar, vänern
tänkte bada men det var lite för kallt så vi spelade minigolf ist :)
vem som vann behöver vi ju inte prata om..

fredag
hemma och slappade hela dagen typ, skönt

lördag
karlsborg
kolla på bröllopet

söndag
åka hem


veckan som kommer har jag inte så mycket planerat (:

måndag-
tisdag- hälsocentralen
onsdag- dollar store med martina och ev. elin
torsdag-
fredag- midsommarafton! ska på nån teaterpremiär nånstans, kul.. -.-'
lördag-
söndag-

men nu ska jag nog gå och ta mig lite glass :')

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0