gårdagN

vaknade 20 i 5. halv 6 åkte jag & mamma till tågstationen, tåget gick 6. sov typ 3 timmar och vaken 2, väl framme i sthlm gick jag och mamma ut på stan. köpte inte så mycket, två linnen, ett halsband, trosor och strumpor (:
typ halv 2 gick vi tillbaka till centralen och mötte mormor. sen satt vi typ bara och väntade på tåget som skulle ta oss tillbaka till östersund. det åkte 4, sov en del då också. åt plättar gjorde jag också, men dom var inte goda ;(
aja, tillbaka i östersund klockan 9. då kom pappa och hämtade oss, åkte hem och när jag kommer in i matrummet så är hela bordet fullt at rosor. pappa hade varit gullig och köpt 50 (?) rosor till mamma för dom firade bröllopsdag, sen fick jag min mobil som mormor hade med sig :d
sen åt vi kvällsfika och jag somnade typ vid bordet ;p


vaknade typ 10 över 10 idag, är ledig för klassen sov på skolan idag :d
sen blir det att vara med martina och ella tror jag och ikväll är det martinas avslutning :')

aja, nu ska gå och vara social med mormor ((:


puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0