mittbena

shuue :)

min dag;
stan med mormor & mamma
fika på frösön
hem och sova
locka håret
äta

och nu kollar jag på fotboll, england vs usa.
men alfred sa precis att beckham inte var med, då är det inte lika kul ju ;o
aja :)
och om ni bryr er så har jag mittbena idag ;o
det känns bra men jag passar inte i det, se och bedöm själva (:


hahah, såg att benan var en aning sne nu ;o

idag åt vi avslutning middagen också :)
förätt med räkor och grejs, varmrätt med oxfilé (?) och klyftpotatis och efterrätten är inte äten ännu och jag har ingen aning om vad det bli men jag hoppas på att dom lyssnar på mitt förslag med chokladmousse och grädde ;pp
och egentligen vet jag inte alls varför jag skrev detta inlägg, ville väl bara dela med mig av mitt liv, som jag bara tillbringar med familjen ;p
och ifall ni vill veta så åker jag till skara på tisdag och blir där tills på nästa söndag ((:

aja, nu börjar matchen snart så  puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0