s o m m a r l o v

hejhej :d

asså jag fattar inte att det är sommarlov ;o
känns helt overkligt typ :')

förövrigt sitter jag och kollar på fotbolls vm (y'
har precis ätit, svull!
dagen har varit skojj :')
först avslutning i skolan, sen i kyrkan för niorna och sen fika i alfreds klassrum ;p
sen blev det att åka hem och klockan 1 kom pia, min syssling som jag aldrig har träffat ;d
hon var sjukt snäll och det är lite konstigt att vi aldrig har träffats för vi bor i samma stad ;o
aja, när hon var här fikade vi och sen åkte jag, mamma och alfred och handlade massa saker tills ikväll när han typ har träff med klassen ;p
sjukt kul att bara slänga ner massa saker i vagnen och veta; vi ska bränna 700 spänn! :d
haha, shit vad normal jag låter känner jag ;o
yaya, sen hem igen. städade lite och sen skjutsade vi alfred till nån och vi åkte vidare till donken ;p
men nu kommer some pic's från the day ;)

se & njut....


lisa och jag


folk


diplomutdelning för klassikern


diplomutdelning för klassikern


jag och broder alfred

nu orkar jag inte ladda upp fler 8)


puss'n ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0