saknad

hej bloggen (L)

sitter och chattar med sebastian, en riktigt saknad person, <3
snart ska jag typ sova, är sjukt trött -.-'
och förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men har verkligen inte haft lust, tid eller ork,
men nu är det ändring på det :')

börjar att skriva om tisdagen, alltså första juni.
det var sjukt fint väder så när skoldagen var slut åkte jag, lisa, firre och martina ner till storsjön :'')
och jag badade faktist (a'
eller ja, doppade mig en gång gjorde jag ;)
när vi varit där ett tag blev vi hungriga så vi tog cyklarna och åkte till ica, och på vägen stannade vi vid tågrälsen och skulle ta kort :)
när jag skulle ta kort på lisa och martina så kommer det ett tåg ;o
vi typ kutade ner från rälsen och jag blev sjukt jävla rädd ;o
hahah, sen gick vi upp på rälsen igen och tog kort ;)
sen vidare till ica, där köpte vi kyckling och potatissallad :')
ner till storsjön igen, dock utan firre då ;/
vi åkte till ett annat ställe och åt våran mat och sen kom firre igen :)
stället väckte gamla minnen...
aja, vi var där länge och sen åkte firre och martina till sportfältet och jag och lisa stannade ;p
hahah, vi låg typ i skuggan utan att vi märkte det (?) ;o
yaya, vi åkte därifrån typ halv nio eller nåt :)
när jag kom hem sussade jag :')

onsdag, skola somvanligt. förutom att vi var ute och spelade fotboll på nästan alla lektioner. eller jag kollade på när dom flesta spelade ;pp

idag, skola. med svårt matteprov, fika på svenskan, utvärdering på engelska, pastasallad till lunch, no och sen gick jag hem. skippade idrotten för jag mådde inte bra..
varken i tankarna eller i magen..
hemma har jag nördat musik och tänk alldeles för mycket på massa personer och den bra och saknade tiden...

imorrn blire lite sovmorgon (a'
ska på skolbio och bussen går 08.27, ska se på en film som verkar sjukt tråkig -.-'
sen kommer vi tillbaka till lunchen typ, efter är det konsert och sen hoppas jag på att vi får sluta :')
efter skuulan tror jag att jag skulle vara med martina och lisa om jag inte missminner mig (:


hahah, detta inlägg blev ju rätt långt ;d
fränt..

nej, nu ska roa mig med nått vettigare än att blogga..

skriva en bok?
gå ut med hunden?
måla om rummet?
åka till nordkorea?
bygga en brödrost?

ja, sånt här kul liv har jag -.-'
btw, jag har ingen hund..



xoxo ;*

Kommentarer
Postat av: din fräna vän :')

kan vi inte bygga en brödrost? :D

2010-06-03 @ 21:40:24
URL: http://martinaspeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0