student

shasha :d

skolan var som vanligt typ. men gud, det var den ju inte alls :o
vi åkte på bio halv nio, tråkigare film får man leta länge efter -.-'
tillbaka till skolan, äta lunch sen konserti ljusgården :)
och nej, det var varken lady gaga, madonna eller eric saade som vi trodde ;(
det var en "tjejgrupp" från myrviken (?), dom var bra tyå ;p
sen ea, var ute lite och kollade på fotboll och fick tillbaka matteproven ;)
sen matte, gick bara igenom proven -.-'
fick sluta typ 5 i 2, tog bussen till stan där jag träffade anna och martina, sen kom lisa också :')
vi kollade på studenterna :d
det var riktigt skoj och nu längtar jag som en tok till jag får stå på ett lastbilsflak och skrika;

för vi har tagit studenten!
ja vi har tagit studenten!
ja vi har tagit studeenteeen!
fy faan vad vi är braa!
 

sen när lastbilsflaken var borta gick vi på stan, köpte en klänning som jag antagligen ska ha på skolavslutningen :)
bara en vecka kvar :dd
aja, imorrn ska jag på stan och kolla på eric saade :'')
kommer säkert bli sjukt skoj :d

men nu ska jag äta vattenmelon som min mor har köpt (a'
min mamma var snel idag :')


yaya, pusspuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0