lite saker du kanske inte visste om mig


♥ jag nyser väldigt ofta
♥ jag typ älskar pulvermos
♥ jag tycker inte om hundar
♥ jag ska på bio på onsdag
jag vet inte hur man uttalar eclipse
♥ jag vet nu
♥ jag tycker inte om fisk
♥ jag får kvälvningar när jag äter lax
♥ jag tycker det är tråkigt att kolla på fotboll på tv, men jag gör det ändå
♥ jag använder drogklassad medicin, den är beroende framkallande har jag märkt
♥ jag kanske ska börja träna cykel...
♥ ... med min bror (!)
♥ jag kom på igår att jag är rädd för åska
♥ jag gråter onormalt ofta
♥ jag tycker att orlando bloom är snygg
♥ jag tycker att cristiano ronaldo är ännu snyggare 
♥ jag såg just en spindel på golvet, men jag lät den knalla vidare
♥ jag vill vara smal
♥ jag längtar tills jag fyller femton
♥ jag äter 24/7 typ
♥ jag tycker bara om att lösa korsord när det spöregnar ute, inte annars
♥ jag tycker att nagellack luktar gott
♥ jag fick ett nytt fönster idag
♥ jag skulle vilja snorkla i korallrev
♥ jag orkar inte skriva mer nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0