33 sanningar om mig - tidsfördriv

♥ när jag var liten stammade jag
♥ jag tycker det är läskigt att åka båt när man inte ser land
♥ jag vill snorkla i korallrev
♥ jag försöker att inte äta E ämnen, som är i typ all mat
♥ jag älskar choklad
♥ knäckemacka är det enda jag kan äta till frukost
♥ jag tycker det är sjukt kul att fota
♥ jag har ofta ont i magen
♥ jag är allergisk mot 10 saker
♥ jag tycker att energi drickor är jävligt äckliga
♥ när jag var liten var broccoli det enda jag åt
♥ när jag gick i typ tvåan var jag tillsammans med två killar samtidigt
♥ jag förstår inte norska
♥ jag tycker blod är det äckligaste som finns. (speciellt andras blod på mina armar!!! -.-')
♥ jag litar bara på tre personer
♥ jag har haft två hamstrar
♥ ena hamstern hette ludde
♥ den andra hette lukas
♥ jag äter äpplen fast jag inte tål det
♥ just nu lyssnar jag på gammal musik som är störtskön
♥ vattenmelon tycker jag är bland det bästa med sommaren
♥ jag har varit kär två gånger
♥ jag tycker att det är ganska roligt att blogga
♥ jag blir glad när jag ser asfalt, jag får liksom sommarkänsla då
♥ jag längtar tills på lördag
♥ jag tycker inte skolan är rolig
♥ nu upptäckte jag att reklamen på spotify är på norska
♥ jag vill ha min systemkamera nu!
♥ jag råkade nyss slänga en blick på klockan och kom på att pappas möte skulle vara klart för 45 minuter sedan
♥ nu blev jag hungrig
♥ jag har inget liv
♥ jag sitter själv i ett stort rum och alla som går förbi utanför glor på mig
♥ jag brukar ha ont i hjärtat


Kommentarer
Postat av: Anonym

(L)

2010-03-23 @ 18:40:01
Postat av: elin (:

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN, FRÅGA VAD DU VILL OM BLOGGEN, MIG ELLER BARA ALLMÄNA FRÅGOR :)

2010-03-23 @ 19:39:28
URL: http://llaarrssssoonn.blogg.se/
Postat av: desiree !

hej!

mycket härlig blogg.

Hoppas att du kikar in på min, kanske slänger en kommentar...? Om du gillar min blogg, följ den gärna via bloglovin :D Ha en fortsatt bra dag.

2010-03-23 @ 19:52:42
URL: http://desireejosephine.blogg.se/
Postat av: robin hood.

Vad tycks om alla headers som jag har gjort i blogg? roligt om du kollar in och ger en åsikt!kram.

2010-03-23 @ 20:05:38
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0