en arg moa skriver om sin stressiga vecka

FAAAAAAAN!

jag hade suttit i en halvtimma och skrivit om min vecka också bara försvinner det!
FAAAAAAAAAN vad sur jag blir!!!

aja, det är väl bara att börja om då...

måndag
skola, började med handledartid, alla satt bara och pratade i munnen på varann :)
vi fick våra nya scheman också, men bara måndag och tisdag var med -.-'
sen hade vi engelska. jobbde med nått läsförståelse papper för niorna. gick inte bra för mig :)
efter det var det dags för matte -.-'
inte kul...
sen lunch :)
kommer inte ihåg vad vi åt.
jag fick jätte ont i magen så jag gick hem och missade SOn ;(
när jag kom hem gjorde jag ingenting och sen gick jag på pysselgrejj i kyrkan :)

tisdag
kom till skolan klockan 8, inte en ända människa i heeeeeela korridoren. också visard et sig att jag börjar halv 9 för vi har elevens val (-.-').
så jag fick sitta helt själv i korridoren och vänta...
när klockan var typ 25 över 8 gick jag hem för min mage gjorde fortfarande ont :(
när jag kom hem kikade jag på twilight :')  myyyyys

onsdag
mor väckte mig klockan sju och frågade när jag började och om jag skulle till milko på morgonen eller eftermiddagen. (asså studiebesök på elevens val)
jag bara låg i sängen som en död höna och fattade ingenting av vad mamma sa. sen somnade jag om :')
sen väckte hon mig och sa att eftersom jag inte visste när jag skulle dit så var det kanske bättre om jag var hemma, för jag hade fortfarande ont i magen (!!)
sedan somnade jag om igen :')
och nu sitter jag och pluggar matte till provet som är......
JÄVLAR! det är ju imorrn! ;OO

nej, nu måste jag verkligen plugga plugga plugga...


pusshejj ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0