(L)

hejhej :)

idag har jag varit duktig och städat mitt rum (:
när jag var klar med rummet åkte jag och mamma till team sportia och skulle köpa slalom stavar till mig men alla var för långa ;(
sen provade jag massa skor, men hittade inga som passade :p
när vi va klar på team sportia gick vi till onoff, jag skulle kolla på mobil (:
jag dör typ om jag inte får en satio eller aino!!
aja, sen åkte vi hem.
sen åkte jag mamma alfred och pappa till frigga. pappa skulle skriva på nåt papper på idrottens hus eller vad det nu heter ;o
sen ner på stadium och köpte stavar :') (y'
sedan åkte vi och åt på max (a'
jag tog nån kyckling burgare som smakade skit ;(
inte kul...

men nu ska jag och mamma åka och kolla på ljusspelet på rådhuset ;p

puss ;*



DAGENS OUTFIT





byxor - team sportia
linne - JC
t-shirt - monki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0