torsdag

hej alla glada :D

sitter självklart och lyssnar på justin bieber nu :')

hahah, jag kom på att jag har ätit pannaka eller klipppannkaka varje dag den här veckan xD
och så ska jag äta det till middag igen :')
det blir max istället ;(


aja, kan berätta lite om dagen...

kom till skolan 8 typ, började 10 över. hade matte då, prov ;/
gick verkligen inte bra!
sen hade vi svenska, gjorde den där nya steg grejen. lite kul ;pp
efter det hade vi engelska, skulle typ redovisa den där mat grejen men jag "glömde" min hemma ;ss

nämen ojj, nu måste jag gå ;(
jag skriver när jag kommer hen (y'

ska åka till flygplatsen ;)

pussn ;*

Kommentarer
Postat av: eliin

inte bra att "glömma" mooa ;) fy fy :P hehe <3 aa, ska jag säga :P:P

2010-03-04 @ 16:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0