blablabla

hejhej

näsan rinner, halsen gör ont, jag hostar 24/7, är svintrött och mår allmänt skit :'(
skulle egentligen åkt till bydalen idag men det blev inget med det ;(

vaknade klockan 9, åt frukost och gjorde mig i ordning och klockan 10 åkte jag på stan med mamma. fick ett par shorts och ett linne. ((:
också kollade jag på converse skor men jag vet inte vilken modell jag vill ha ;/
när vi kom hem somnade jag och vaknade typ klockan fem. då hjälpte jag pappa med maten och sen åt vi :p
medans vi åt pratade vi om utlandsresan nästa år, jag tror det bli antingen usa eller australien (:
och i sommar vill jag till danmark men dom andra vill typ till rivieran så det lär väl bli det...
aja, nu har jag inget att skriva om ;p

pusss ;*



shortsen jag fick




och linnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0