tjugofemtemarstvåtusentio

chacha :d

sitter och väntar på att mammas (?) data ska starta så jag kan lägga över alvin och gänget 2 till min data (y'
idag hare varit skola, inte kul..
började 08.10 med matte -.-'
sen svenska men då var jag och lisa på möte och det var så jääääävla drygt! ;(
och på rasten efter gick jag lisa och felicia till prix och köpte frukt och choklad, mumms :')
sen engelska, dryyygt!
lunch, fisk och ganska gott
sen no, skrev av typ alla uppgifter av facit (yy'
idrott, var med typ 20 minuter och sen fick jag gå hem ((:
vette fan varför ;pp

och nu har mammas data hakat upp sig och vägrar göra som jag vill,
kul -.-'

aja, medans jag väntar på bättre tider kan jag ju skriva om gårdagen som spenderades med lisa och sebastian :)
skola, alltså inget intressant.
sen gick jag lisa felicia och sebatian till lisa och sen gick felicia hem.
lisa duschade eftersom hon hade avverkat 1.7 mil ute i skidspåren, guld på klassikern (yy'
och medans hon duschade satt jag och sebastian vid datan och när lisa var klar fikade vi och sen åt lisa middag.
sen tänkte vi göra sebastian lite tjejjig men han ville inte så då tvingade vi han ;dd

sen skulle vi gå till ica men vi fastnade hos mig när vi upptäckte att ingen var hemma ;pp
då fikade vi lite till och sen kollade vi på twilight, hahah vi typ somnade (;
när klockan var typhalv 9 skjutsade jag och mamma hem sebastian och lisa, vi skulle egntligen handlat också men det pallade vi inte ;p

sen när jag kom hem stekte jag pannkakor till middag (y'
men jag fick fittigt jävla ont i magen när jag hade ätit så jag gick och la mig och kollade på twilight och så somnade jag ;d

hihih, nu ska jag kolla på alvin och gänget och typ sova :')


puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0