ännu ett onödigt inlägg

godmorgon :)

gårdagen var riktigt lyckad (y'
först stan med lisaa firre & martina (:
sen åkte vi hem och jag följde med martina till hon, där slog vi in elins present. hahah, den blev jätte fin (a'
sedan gick vi hem till mig i regnet, vi åt kladdkaka och satt vid datan :)
när klockan var typ 10 i 5 gick vi ut till busshållplatsen och tog bussen in till staden med lisa firre och elin (:
väl framme på stan gick vi på donken, satt där några minuter och sen begav vi oss till eastern palace :d
där satt vi och flumma på i cirkus 4 timmar :')
sen åkte vi hem och martina följde med hem till mig ;p
då satt vi typ bara med datan (:
sen skjutsade mor hem martina och sen somnade jag typ 1 eller nåt ;pp
och jag vaknade för typ en timme sen och ska snart äta brunch (y'
sen idag lär det väl bli att plugga lite smått -.-'

aja, höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0