español

hola :d

sitter och lyssnar på sofijah samtidigt som jag försöker läsa lite ur spanskaboken och chattar (y'
lyckat :')
jag kan ju skriva lite om min dag nu när jag ändå är i gång med bloggen ;d

började 10 över 8 med matte. gick lite sådär..
sen svenska. martin var inte där så då skulle vi ha karin men hon var inte heller där så då hade vi johnny. et va typ ea då (:
själv gjorde jag bild och jag blev nästan klar med bilden (y'
sen på rasten var det läskigt ;s
pallar inte skriva om allt men det var slagsmål iaf. sen blev det typ blodbad (med liten överdrift) och sen kom en kniv in i bilden också, inte kul!
sen engelska, gjorde typ nåt prov. gick inte så jätte bra ;p
lunch, soppa. men jag åt resterna från igår. kyckling och pasta (y'
sen hade vi no, men vi började typ 20 minuter försent och då pratade vi bara om bråket.
idrott sen, skulle på badet men jag kunde inte följa med så jag åkte hem (:
hemma gjorde jag typ ingenting (:
sen åkte vi till max, sen hem och träna spanska.
ja, så har min dag sett ut idag ;p
sjukt skönt med fredag imorrn :d
kärlek till fredagar (L)

men nu ska jag typ sussa (aa'

godnattpuss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0