filmdag

hej!
sitter och lyssnar på musik, 12åringen alla pratar om. ;)
dagen har varit seg, började halv 9 då skulle vi haft no men vi hade ea med lina ist. fick sluta tidigare än vi sjulle gjort också så vi hade 50 minuters rast. då tog jag, lisa & felicia våra räsercyklar hem till lisa och svullade ner oss (a'
sen på so;n kollade vi klart på filmen. allexander den store, kolla aldrig på den filmen om ni inte blir tvugna!
spanska sen, jobbade med nåt papper och lite i boken, kul typ :)
lunch, korv med mos...
musik, lite småkul
bild, omg säger jag bara! kollade på filmen mitt liv som hund. vill typ spy bara jag tänler på den ;o
sen cyklade jag hem och kollade på film, allt för min syster tror jag den hette. riktigt bra faktist :')
men nu ska jag träna lite spanska och jag kanske skriver sen (:

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0