gagagaga (y'

hejhopp :d

nu sitter jag och typ nördar sönder lady gaga musik :')
jag får värsta sommarkänslorna då :d
och påtal om sommar så är det bara en månad och en dag kvar till sommarlovet :dd
helt sjukt ;o
tiden bara rinner iväg :')

aja, dagen har varit bra (:
började med lite kaos i morse, hjärnan hade inte riktigt vaknat ;p
skolan började 20 i 9 med handledartid. då skulle vi träffa elevens val grupperna.
hahah, jag har spanska och när jag kom till "spanska-rummet" så var det bara kajsa där. och det kom inga fler på typ fem minuter men tillslut blev vi typ 10 ;p
sen hade vi engelska, gjorde nåt sommar korsord och nåt mer, inte så jätte kul (:
matte sen, gick typ värsta bra för mig ;o :d
aja, sen hade vi lunch. köttbullar till mig och biffar till dom andra ;)
och en sak som jag inte fattar är varför man har potatis till köttbullar ;o
det är ju inte gott!
jajaj, so. kolalde på en sjukt äcklig och tråkig film. jag klarar verkligen inte av blod också var det ju självklart en blodbads film -.-'
liiiiite illamående jag var sen ;o
sen bild, gjorde klart bilden till matsalen och sen ritade jag en bild till lisa (L)
efter bilden slutade vi (yy'
då cyklade vi ner till kyrkan, pysslade och åkte hem vid fem ;p
när jag kom hem var det mat, äckligt!
så jag tog en kaka istället (aa'

ikväll blire att kolla på top model! :d (L)
men nu ska jag gå och hitta på nåt skoj :')

och freddibear hälsar ;d (LL)


pusss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0