iPod

hejhopp all überglada sötbarn :d

jag är superglad för att alfred fixade så att min iPod fungerar igen :')
hahah, jag köpte den för typ 2 år sen och jag har nästan aldrig använt den men så slog det mig för några månader sen att jag skulle börja använda den igen men då funkar den inte ;o
men idag kopplade alfred in den i datan och då upptäckte han vad problemet va:
jag hade inga låtar på den xD
smidigt va? (a'

aja, detta är min dag i korthet;

handledartid- tråkigt, men det verkar skojj det tennisskola :d eller inte...
engelska- jobbade typ inget :)
matte- jobbade med matte (yy'
lunch- potatisbullar, hyfsat gott
so- gick igenom häftet och körde en tävling. men den är glömd nu :)
bild- bara tjejerna idag. ritade bild till filmen vi såg
kyrkan- fikade glass och sen gjorde vi fönsterfärg
stan- klippte mig
sen hem och äta pannkaka (a'
nu ska jag fortsätta med musiken :')


puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0