jag blev sur när jag skrev det här inlägget

aaaaaaaaaah!
jag upptäckte precis att det är en humla på mitt rum!
och jag är hemma själv, tror jag (?), och aldrig att jag skulle ta ut den själv så jag kutade ut i köket. himla tur att det finns kök :')
haha, sicken fin början på mitt inlägg detta blev (a'
aja, min dag i korthet:
idrott- roligare kan man ju ha..
svenska- grammatik
ea- hade ingenting att göra så jag gick runt lite
spanska- fick tillbaka provet. lyckat
lunch- fisk helvet! usch å fy å blä
no- äntligen har jag och wahab blivit vänner! det är ju det jag har gått och väntat på i mina hittils 14 levde år, eller inte :)
engelska- nåt häfte med massa saker i, inte så värst kul.
stan med martina, satt och svulla på donken typ hela tiden (a'
sen åkte vi hem, jag till mig och hon till sig, ikväll kanske det blir tjejgåing. har inte bestämt mig än...
en liten mysko sak är att jag typ har börjat lida av beslutsångest ;o
nu fick ni veta det (y'
men gud vad jag babblar på!
nu ska jag gå och skaffa mig ett liv.
ett lycka till kanske?


puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0