moa and martinas new bff :d

hejhej :')
sitter i soffan och lyssnar på musik, grant woell! ;d
hahah, min ooch martinas nya bff (a'
ja, inatt sov jag somsagt hos martina och igår var vi på stden :')
det var kulkul, vi träffade linnea och saga på staden också :d
då gick vi runt med dom och flumma ;p
hahah, skeden på guldfynd :'')
efter stan åkte vi hem till mig, jag packade och sen åkte vi till martina (:
då åt vi middag och typ försökte ladda ner filmer men det gick inte ;(
sen var vi inne på omegle och chattade med massa skojigt folk ;)
efter det kollade vi på film och somnade ;p

vaknade typ halv elva idag, kollade klart på filmen som vi somnat til (y'
sen gjorde vi oss iordning och gick ut på gården med några va martinas typ grannar (?)
ute på gårn var det storstädning på gång ;p
men vi hjälpte såklart inte till :d
sen skulle jag hem så då kom pappa och hämtade mig.
hemma har jag typ inte gjort nåt, varit ute och fotat lite i det überfina vädret, 35 jävla plusgrader!
helt sjukt ;o
aja :')

nu ska jag kolla på wallander med min underbara familj (a'

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0