schteek

hola mis amigos :d

dagen har tillbringats med martina och felicia :)
vi var först i kyrkan på avslutningsgrejen, haha våra hjärtan :')
sen gick vi till ica, det tog ju sin lilla tid men fram kom vi till slut :)
och på ica såg vi helena jonsson och david ekholm, lite småkul ;p
sen var det brottom för martina så då skjutsade hennes mamma hem oss till mig, då cyklade dom iväg på sina räser cyklar ;pp
sen gick jag ut och satte mig med matteboken i solen och läste lite, men jag fattar fortfarande ingenting :)
och imorrn är det prov, så det blir till att plugga järnet sen -.-'

igår var jag ju i sundsvall på ikea och birsta, jag köpte bara två tjocktröjor och ett par glajjor :)
orkar inte ta kort på det men nån gång kanske det kommer upp på bloggen ;)

aja, nu ska jag försöka fatta matten -.-'


puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0