sommar ;*

hej på er alla übersöta läsare (a'

min dag i korthet nu;
började 20 i nio, handledartid. pratade typ bara om övernattningen nästa vecka (:
engelska, vi fick två korsord som vi skulle göra. vi fick sitta vart vi ville och då gick jag lisa och firre ner till fotbollsplan och satt på springbanan men vi solade typ bara :')
matte, prov. gick inte så bra för mig, menmen :)
lunch, pannkaka. gott typ :)
so, kollade klart på filmen. fick sluta 40 minuter tidigare (a'
cyklade hem, bytte om till bikini och gick ut och stekte :)
sen har jag bakat sockerkaka också, fail säger jag bara.
jag fattar inte varför jag alltid bränner bakverken när jag bakar ;(
men nu ska jag kolla lite på svenska grejen som vi har prov på imorn ;p
fast först, lite bilder ;p





jag säger bara en sak; mums! -.-'


eftermiddagens outfit också ;p


iggggga bilden, tack :')

linne- bryssel
bikini- ellos.se
jeansshorts- gina tricot



kyss'n ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0