swenglishsk inlägg - resultatet av en tråkig måndagseftermiddag

hello my friend :')

now I sitter and pluggar lite english (y'
that is tummenupp, but väldigt much uttråkande.

slut på tramset nu!
dagen har varit okej, lite småtråkig sädår men okej.
och juste (i'
hej förresten.
började tjugo minuter innan klockan slog nio. handledartid, tråkigt. kent tycker om att grilla korv fick vi veta då (y'
engelska, jobbade lite i boken, gick väl sådär.
matte, tråkigt men det flöt på. blev klar med det vi skulle göra på torsdag också så då får jag sovmorgon. tummenupp tycker jag :')
lunch, helt okej. klibbris med kebebgryta
so, fy vad tråkigt säger jag bara! kollade på en film som jag har lyckats förtränga namnet på.
bild, vi fick rita fritt. tråkigt när man har brist på fantasi...
sen cyklade jag med räcerfart till kyrkan. blev iochförsej lite dödsfall på vägen. krockade med ungefär 20 biljoner flugor och insekter. mindre kul!
kyrkan var lite kul sen åkte jag hem och precis när jag kom hem skulle mamma iväg och handla så jag joinade hon :)
men då startade inte våran lilla shoppingbil så då fick vi ta storklumpen ist. livet går vidare :)

och påtal om något så kanske inte pappa kommer iväg till bryssel för askmolnet har kommit och ställt till det ;d
det tycket jag är lite småkul ;')


men nu ska jag gå och sällskapa med min mor (:



puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0