tråkigtinlägg.se

hallooo :D

sitter och kollar på tv-shop nu, kul liv :)
dagen har varit kul och jobbig ;pp
hade sovmorgon så jag började 20 över 9 :)
då hade vi svenska, pratade typ bara om filmen vi har sett. lite kul (;
sen engelska, skulle bara göra ett korsord och sen slutade vi :d
då var det lunch, korvstroganoff. inte lika gott som det brukar va..
sen bytte vi typ om och halv 1 var det dags för cykel klassikern :p
för er som inte vet vad det är så på min skuula har vi något som heter torvalla klassikern. det är typ som en tävling eller nåt (?)
man springer, simmar, åker skidor och cyklar ;p
sen kan man ta guld, silver eller brons. och brons är kortast och guld är längst, nu vet ni det (:

jag cyklade med lisa och felicia och vi tog guld! men inte helt smärtfritt..
42 kilometer på en hård cykelsadel resulterar i att jag har riktigt ont i rumpan och ont i högervaden ;/
men det är det nog värt ändå :)
för eftersom vi har tegit guld i de andra grenarna får vi diplom på skolavslutningen (a'
yeeey.. -.-'
men påtal om skolavslutningen så har jag räknat ut att det bara är 14 dagar kvar ;o
fatta mycket jag längtar :')

men nu ska jag ta och plugga till musikprovet imorrn, kan ingenting ;ss



puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0