ubuntu

hej alla söta bloggläsare :d
eller ja, dom få som jag har..
nu har jag typ nyss kommit hem från max, svull jag vet..
aja, varför jag inte har bloggat på några dagar är för att min data har drabbats av en fruktansvärd sak.
nämligen virus!
inte ett så litet heller. alfred är typ data expert (även min bror) och det var nära att han inte fixade det, men det gjorde han (y'
och bara för att han var så snäll mot mig så skulle jag vara snäll mot han också. så jag gick med på att  prova att ha ubuntu på datan. asså det är ett operativsystem. det verkar typ bra med smilisarna på msn är värsta mysko ;s
aja, nu måste jag nog plugga spanska. hårdträning till provet imorrn!
fast det spelar ingen roll hur mycket jag pluggar, det kommer ändå inte fastna. bara för att jag är helt borta och på andra tankar 24/7 ;o

haha, jag måste bara berätta en sak som hände på max idag ;$
jag mamma och alfred satt och väntade på maten medans pappa betalade och då satt vi och kollade på husen på frösön och dom snackade om nån som bodde nånstans.
alfred: men det är ju i det där huset längst upp som mats å sundkvist bor.
jag: mats å sundkvist! det vet jag vem det är! *stolt*
mamma: vem är det då?
jag: det är ju han den där jätte kända hockeyspelaren! :d
mamma och alfred kollar jätte konstigt på mig och sen börjar dom asflabba ;(
jag: vad fan skrattar ni åt? ;@
mamma: hahahaha han heter ju mats sundin, hahahahaha
jag: men det ju för fan samma sak..


aja, alla kan göra bort sig ;)
men nu kommer mamma och dampar på mig ;(

adios! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0