femtonde maj tvåtusentio

hej alla :)

helgen blev inte riktigt som planerat, i torsdags kväll när martina var här fick jag feber. 39.7 grader ;(
då åkte martina hem och jag gick och la mig, hade jättesvårt att somna men tillslut, typ klockan 4 slumrade jag till i nån timme sen gick jag upp.
gårdagen tillbringades i sängen kollandes på massa film, hade som mest 40.2 i kroppstemperatur, inte jättehärligt.
idag mår jag mycket bättre, så bra att jag klarar av blogga.
jag har också trotsat febern och åkt ner på stan med mamma och hyrt lite filmer, bland annat filmen upp som jag sitter och kollar på nu. trodde att den skulle vara bättre än den är..
aja, jag har väl kanske vuxit ifrån såkallade barnfilmer. nja, tveksamt

men nu ska jag gå ut en liten sväng tror jag ;)

pussen ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0