och jag bara babblar på om mitt ointressanta liv

sha sha :d

min eftermiddag har varit riktigt skoj :')
jag åkte på stan, träffade martina :)
vi var inte där så länge, sen åkte vi hem till mig och bakade kladdig chokladkaka ((:
hahah, martina kom på facebook grupper som hon kunde starta ;dd
aja, det blidde lite mycket svull, men spela roll :''')
mycket skratt blev det också för den delen :'d
hahah, martina visade mig en läskig film :(
jag skriker varje gång jag ser den ;O
jaja, sen skjutsade vi hem martina och åkte på cykeltävling på frösön ;p
dom cyklade från lernia upp till utsiktstornet ;o
det är uppför heeela vägen, fattar inte hur dom orkar...
aja, alfred kom fyra i hans klass tror jag, och eliten körde samtidigt och då vann david ekholm, hahah det var sjukt kul på prisutdelningen för vinnaren fick pommac som dom skulle spruta ut i publiken typ ;d
fett c00lt, bilder kommer när jag har skrivit klart :)
sen åkte pappa och alfred hem och jag och mamma åkte till eastern palace och köpa mat :')
när vi kom hem åt vi och jag åt självklart för mycket..
som alltid med kinamat ;)
sen jobbade jag faktist lite matte (!!) ;o
och nus itetr jag och lyssnar på musik :)
ska snart gå och lägga mig för imorrn ska jag upp tidigt, jag och mamma ska nämligen till sundsvall :d
ikea, here i come :d

aja, nu kommer lite bilder :)

kul, det funkar inte att ladda up några -.-'
men dom kanske kommer en annan gång


men puss iaf ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0