den som står stadigt med båda fötterna på jorden tar sig aldrig framåt !

kom typ nyss hem,
har varit ute å flängt med mamma.
först stan, lämnade affe på gymmet,
åkte till max och åt glass,
stack till ica maxi och var där i typ fem minuter,
sen till stan igen och vänta på affe i tusen år.
och jag gick själv på stan, eller typ 300 meter,
men det var fett läskigt med alla killar man mötte ändå,
nu vet ni det !
nu sitter jag och lyssnar på musik och känner mig fri,
inga prov imorgon!
okej, nu ska jag tala klarspråk!
jag orkar inte blogga mer nu,
hej så länge !

Kommentarer
Postat av: ingen aning :)

galet bra låt ;o

2010-10-07 @ 21:37:41
URL: http://martinaspeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0