letade efter min tröja i cirkus en timme,
hittar den sedan i tvättkorgen,
där jag redan letat sisådär 3-4 gånger.
glad tjej dårå !
idag har jag förövrigt inte gjort då mycket,
jobbat lite matte, eller försökt iallafall.
moa och matte passar inte ihop,
nu vet ni !
imorrn blir det att hänge med dom co0laste b-rudarna,
nu ska jag läsa lite oliver twist, sen sova!

en till sak, klockan fem imorse började man hissa upp de chilenska
gruvarbetarna som varit instänga i en gruva sen i början av agusti.
kollade på ett repotage om det på nyheterna, man börjar fan lipa
när man ser dem komma upp och träffa sina familjer
.
rörande !
de håller fortfarande på att hissa upp resten av de 33 människorna som var där,
man kan följa det live här ifall ni ville veta,
hihi.

~ love



du hann inte ens börja leva ditt liv,
det skulle inte redan ta slut,
hoppas du har det bra där du är nu.
rest in peace ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0