tjugo saker om mig, moa andersson

~ jag skulle hetat markus om jag blev en kille
~ jag tycker inte om djur, men säger ändå att jag vill ha en katt
~ jag ska övertala mina föräldrar att åka till london i sommar
~ jag drömde om att vinna en os-medalj när jag var mindre
~ jag har bara varit kär i en person
~ jag tycker att min bror är snäll
~ jag är alltid rädd att såra folk eller att dom ska bli arga på mig
~ jag tycker inte om att prata om hur mycket man väger
~ jag hatar respektlösa personer
~ jag har aldrig rökt
~ jag börjar få bättre självförtroende
~ jag kan börja gråta när folk frågar hur jag mår
~ jag tycker att det är mysigt i kyrkor
~ jag kan prata med mina föräldrar om allting
~ jag tycker att jag borde vara ganska nöjd med mitt liv
~ jag kallades ofta bortskämd förut
~ jag saknar att ha en pojkvän
~ jag tycker om att rita ögon
~ jag tycker att alla borde lyssna på johan alander, så gör det nu
!
~ jag är glad att du är på väg på väg att bli dig själv igen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0