för att bli älskad, älska dig själv

hyfsat seg dag idag,
började med so prov.
gick la sådär.
sedan hade vi svenska, skrev typ två rader på deckaren,
starkt jobbat tjejen!
sen idrott,
inte helt kul!
matte, jobbade typ inget,
shit vad du distraherar mig !
spanska, skulle haft läxförhör men blev inget med det,
tur för mig säger jag bara!
sen cyklade jag hem, kollade på en film, åt middag.
förövrigt så sitter jag just nu och lyssnar på jb,
vad annars liksom?
jag ska nog gå och göra en kladdkaka,
jag fan det ska jag!

hedjå :)


gammal bild från sommarens bästa vecka,
ta mig tillbaka !



Kommentarer
Postat av: gudabarn

haha sötunge :')

det är en låt ;')

gubben i lådan :)

2010-10-07 @ 20:00:48
URL: http://martinaspeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0