glädjetjut, eller så inte..

ja, denna dag har varit nästintill hemsk !
började med no, fattar nothing och vi har prov på fredag..
sen vidare till travet på någon slags..?
okej jag har ingen aning om vad det var,
men det fanns getter, traktorer, lastbilar, godis,
hästar, hjullastare och en massa ungdomar.
det var förjävla träkigt att bara gå omkring och räkna minuterna tills vi skulle hem..
vi var där i tre timmar tror jag,
vi fick kycklingpytt där också ifall någon bryr sig!
åkte tillbaka till skolan, hade so.
jobbade no då, sen hade vi engelska.
seg lektion !
sen åkte jag hem och nu sitter jag här med världens
huvudvärk och tror jag somnar snart..
pallar inte mer

hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0