j a g k o m m e r i n t e k u n n a c y k l a i m o r g o n t i l l s k o l a n !

jahapp, nu snöar det .
det är fint men fy så jag inte vill ha vinter !
ta mig tillbaka till sommaren, snälla någon ?
aja, dagen tillbringades på staden.
först med martina,
sen med linnea, ohm och matilda !
galet i slutet men annars var det kalastrevligt !
kom hem vid sex någon gång,
åt lite och skrev på film recension. okej jag erkänner,
jag kan inte stava till reccension.
om ni ville veta så funderar jag starkt på att stanna hemma från skolan imorgon,
fy så lockande det känns !
jag känner mig till och med lite sjuk,
iallafall nästan. jag har lite ont i halsen och fryser himla mycket !
okej, nu sitter jag och bara skriver på om onödiga saker,
lika bra att jag slutar skriva innan det går över styr.
~ sharå !



t a m i g t i l l b a k a !

Kommentarer
Postat av: martina

bästa veckan på året! :'(

2010-10-19 @ 22:06:41
URL: http://martinaspeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0