matteprov - äsch!

ska snart slagga, tänkte bara skriva lite kort om dagen.
började tio minuter över åtta, hade egentligen so men blev svenska istället.
lämnade in deckaren, fy så skönt att jag är klar med den.
vi kollade på en wallanderfilm som jag redan sett,
dock i engelsk version. lite udda film, men annars bra.
sen hade vi ea, ritade kartor med felicia och skrattade rejält mycket !
idrott, lekar. rätt drygt, annars roligt.
lunch, haha åt så jag nästan sprack. bokstavligt typ.
matte, s u g e r !
spanska, rätt kul.
cyklade hem och chillade lite,
sen var det konfaträff i ängsmon.
p i n s a m t !
det var bara jag, lisa, felicia och martina där.
sen är det bara två till som ska konfimera sig med oss,
stor grupp det där !
stannade på gudstjänts, fick lite vin och bröd som egentligen var papper.
stack hem och gjorde ingenting.
matteprov imorgon, kan ju gå och ta sig !
ig, here i come !
menmen, nu måste jag slagga.
puss !

ååh, snart bara en vecka kvar till skara med syster!
fan vad jag längtar !



haha, bilden - minnen !

Kommentarer
Postat av: systeryster

ååh de kommer bli bäst!

2010-10-22 @ 21:45:26
URL: http://martinaspeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0