n e g a t i v t j e j s o m ä g e r d e n n a b l o g g !

tjaah!
dagen har varit seg, jobbig och allmänt störd.
tråkiga lektioner gör det inte bättre,
slutade tio i tre tror jag,
cyklade hem,
fastnade nästan i nylagt asfalt på vägen,
roligt !
kom hem,
åkte nästan direkt till hälsocentralen,
vaccinerade mig.
sista sprutan av tre,
antagligen bland det värsta jag varit med om,
s m ä r t a !
när det var gjort gick jag till kyrkan, var där ett litet tag,
sen kom mamma och bror och hämtade mig och vi åkte till lillänge,
jag skulle köpa shorts på team sportia men det fanns inga fina.
sadface!
åkte hem, lagade mat och nu sitter jag och lyssnar på musik, 
jag borde egentligen träna ackord till musikprovet imorrn.
men palla liksom,
tror jag ska börja packa istället !

~ sharå !


jag idag ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0