n e r v ö s a r e t j e j !

dagen har varit chill,
åkte på gudstjänst med mamma och felicia,
himla trevligt !
branen som sjöng var jätte söta ju,
började seriöst nästan gråta när dom stod där framme och sjöng!
den slutade runt halv ett tror jag,
då åkte vi hem och jag, pappa och alfred åkte på skidmässan och kollade runt lite.
sedan åkte vi till nåt ställe i skogen där det var massa snö,
träffade robin bryntesson där,
jag skulle agera fotograf medans pappa och han skrev nåt kontrakt eller nåt.
sjukt nervös innan men det blev bra tillslut!
skämde bara ut mig litegrann.. !
åkte hem och sen har jag bara tagit det lungt,
tränat lite till musikprovet på tisdag.
cyklat har jag också gjort,
samtidigt som jag kollade på eva & adam,
n o s t a l g i  på hög nivå !
jag har rensat ur min graderob också,
kul att jag bara har typ tre linnen kvar som inte är baslinnen,
en anledning att shoppa massor !
okej, nu ska jag sluta skriva och gå och lägga mig.
nej nu ljög jag, jag ska kolla på film.

~ adiós !



a w e s o m e !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0