rolig dag blev tråkig dag som sedan blev rolig dag

heej !
varför är inte jag i sundsvall kanske ni undrar?
jo, det ska jag förklara.
klockan kvart i åtta begav vi oss mot sundsvall
och allt var bra.
men när vi hade åkt ungefär halva vägen börja hela bilen skaka så vi
stannade och då visade det sig att bromsen låg på ena hjulet.
vi tänkte vända och åka hem, då helt plötsligt blev det bra igen.
vi åkte vidare men efter ungefär ytterligare tjugo minuter började det igen,
då åkte vi hem.
kom hem typ tio och jag var långt ifrån glad,
men jag följde ändå med på stan med mamma och pappa.
tur det, jag har haft en toppen dag!
fick med mig två tröjor hem och imorrn ska vi åka och köpa ett par jeans
och ett linne som jag lade undan idag.
grett !
nu ska jag rensa bort massa kläder ur garderoben,
hejdå!





~ m o a a n d e r s s  o n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0