f a i l

tja, hungirg tjej som skriver nu!
har inte ätit någonting idag, tänkte att ni ville veta.
jag har faktiskt cyklat idag också,
en mil haha.
spräckt mina koss hörlurar har jag också gjort tror jag,
jag skulle kolla på film,
ljudet var jätte lågt och jag provade med en annan film också.
jag höjde till högsta typ, då hördes det fast fortfarande lite konstigt.
när filmen är slut upptäcker jag att mina hörlurar har varit i,
så jag har lyssnat genom dem när de låg på skrivbordet.
s t ö r t
dagens planer är att kurera min hals som börjat göra himla ont,
härligt.

~ puss babes !

och ja, jag längtar fortfarande
tills vi ska till skara
.


Kommentarer
Postat av: martinaa

hahahahhah åh så typiskt dig moa :')

2010-10-23 @ 13:34:58
URL: http://martinaspeijer.blogg.se/
Postat av: martina

jag menar att du är lika failad som din syster :)

2010-10-23 @ 23:49:11
URL: http://martinaspeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0