vemhardublivitegentligen?

är det verkligen sådär du vill leva?
jag tror faktiskt inte det.
du mår dåligt, jag vet..
men det blir knappast bättre av att börja
röka, skolka och förändra sig helt!
tabletterna var sista droppen!
den som du har blivit nu,
det är inte du!
du spelar bara någon så att du ska passa in!
jag har verkligen försökt hjälpa dig,
pratat med dig, sagt att det du håller på med nu är skit.
men vad spelar det för roll när du ändå inte lyssnar..?
jag har gjort det jag kan,
mer kan jag inte göra.
slösa bort ditt liv på skit om du vill,
men kom förfan inte till mig sen och säg
att du vill ha hjälp, nån att prata med
och att du saknar mig!
då finns jag inte för dig längre,
du kastar bort det!
men som att du skulle bry dig?


v ä n s k a p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0